Обмін і повернення

14 днів повернення товару та повернення коштів

Якщо ваш продукт є дефектним / пошкодженим або невірним / неповним у момент доставки, зателефонуйте в нашу службу підтримки (+38) 098-88-64-838, щоб зареєструвати заявку на повернення протягом 14 днів після доставки. З питань, пов'язаних із пристроєм після використання, будь ласка, зверніться до сервісного центру, зазначеного на гарантійному талоні, що входить у комплект вашого продукту, перегляньте наш список контактних даних для більш детальної інформації.

Цей продукт не підлягає відшкодуванню, якщо продукт "більше не потрібний". "Більше не потрібний" означає, що ви більше не користуєтеся продуктом / ви змінили свою думку про покупку / розмір або тип продукту не підходить / вам не подобається продукт після відкриття пакета.


Умови повернення

Продукт має бути невикористаним, не зміненим, немитим і без будь-яких дефектів. Модні продукти можуть бути спробувані, щоб побачити, якщо вони підходять і будуть як і раніше вважаються незручними.
Продукт повинен містити оригінальні мітки, посібник користувача, гарантійні картки, безкоштовні аксесуари, всі упаковки, наклейки, етикетки, рекламні буклети тощо.
Продукт повинен бути повернений в оригінальній та повноцінній упаковці / коробці виробника. Якщо виріб було повернуто у другому типі упаковки "перепаковано", його необхідно повернути в такому ж стані, додавши до нього зворотну супровідну фотографію. Не наклеюйте фотографію та наклейки на ящик для виробників.
Якщо товар повертається нам у неадекватному стані, ми залишаємо за собою право надіслати його вам.


Щоб дізнатись більше про те, як повернути товар, зателефонуйте за номером +380988872838 .